Top 5 - Lagu Terbaik Sepanjang Zaman

Rasanya kurang enak kalau tak update belog ni. Terima kasih kepada pengunjung setia belog ini kerana selalu datang walaupun penulisan saya tidak begitu konsisten. Untuk tidak menghampakan anda semua, nah saya update. Hehe!. Kali ini saya [...]


Rasanya kurang enak kalau tak update belog ni. Terima kasih kepada pengunjung setia belog ini kerana selalu datang walaupun penulisan saya tidak begitu konsisten. Untuk tidak menghampakan anda semua, nah saya update. Hehe!. Kali ini saya hanya nak berkongsi dengan korang antara lagu lagu yang patut di dengar. Dan lagu ini juga merupakan 5 lagu terbaik di antara yang terbaik sepanjang zaman. Layan.

1) Josh Groban - You Raise Me Up




2) Michael Jackson - Earth Song



3) John Lennon - Imagine



4) ABBA - The Winner Takes It All



5) Led Zeppelin - Stairway To Heaven




22 comments:

PuanPepel said...

aku sgt suka amat yg 1st song tu... mmg evergreen~~

baek punyer....!!

Sesopie said...

sofie minat you raise me up!!=)

Deen said...

lagu terbaik melayu bile nye lak??
nasyid ke..hehe
lagu mj je ak penah denga
dr senri yg ko bg ni..
yg len x tau pn..huhu

miss lolly a.k.a luvfareda said...

kenal 2 je lagu dari kesemua lagu di atas.

not bad.


zizan. tangkap nuff lagiks. agagaga:):)

Ivy Metaga said...

sy suka semua lagu di atas...ABBA sy suka lagu dancing queen ..mmg best

emak said...

mier@merr,

semua lgu yg josh groban nyanyi mmg tip top..feeling abes...

emak said...

sophie,

same la..sbb tu lagu tu kt ats skli.hehee

emak said...

d|n,

melayu lps ni..kena layan btoi2 mne yg terbaik..haha

ko knl mj tu pon sbb die mati artu je..semua bsg..klu x mj pon ko x layan lagu die..haha

emak said...

miss lolly a.k.a luvfareda,

2 tu yg mane..?haishh..
da pandaig mengklik ye skng..bgs2..hehe

emak said...

Ivy Metaga,

kbnykn lagu ABBA mmg sdp..x hairan la klu lgu dorg ramai yg layan..

izzat aziz said...

adeh, takde satu pun aku enjoy..hehe
tapi earth song tu best la gak.. :D

ezanykun said...

alahai.. lagu jewang terbaik xde ker.. haha..

emak said...

izzat aziz,

ko enjoy lyn genre pe je bro?pop ke?hahaha
lagu mj bole la nk lyn..feeling die nyanyi tu mmg hebat la...

emak said...

ezany,

lagu jiwang tu cmne bro?aku kurang skit jiwang2..mat rock katakan..haha

cybernetic88 said...

haha. aku nk lagu melayu tangkap leleh terbaik!. haha. =P

x-po said...

kawe plg ske dgr earth song

emak said...

cybernetic88,

tangkap leleh tu lps ni...sepuluh aku kasik bro..haha

emak said...

lagu mj sdp2 blako..mmg layan..

Anonymous said...

lagu melayu cemana...

stairway to heaven rockkkz

Nine said...

John Lennon ngan Led Zeppelin..aku suka sgt..

Aku dengar dari cd abg aku..

Old Skool nyer lagu best..

MJ aku kurang skit..

beliamuda said...

lagu2 aku tak pernah dengar je sume.. cam style zaman hippie dulu2 je kan..

Anonymous said...

gue suka bgt tu lagu.na led zeppelin ,, tpi kug lagu.na QUEEN yng BOHEMIAN RHAPSODY nggk masuk..

Post a Comment

Nak komen? Silakan.