.......... .......... .......... ..........


Salam ari selasa. Orang cakap ari selasa ari baik nak berbaik dengan bini. Itu orang cakap,bukan saya cakap. Rindu saya? Pasti. Saya dah tau aweks cun akan jawab macam tu sebab saya kacak. Artikel kali ini saya x bagi tajuk. Saya letak empat tempat kosong. Sedara sedari


Salam ari selasa. Orang cakap ari selasa ari baik nak berbaik dengan bini. Itu orang cakap,bukan saya cakap. Rindu saya? Pasti. Saya dah tau aweks cun akan jawab macam tu sebab saya kacak. Artikel kali ini saya x bagi tajuk. Saya letak empat tempat kosong. Sedara sedari isi lah dengan apa yang sedara sedari mau. Kalau xnak pikir, saya bagi contoh, empat petak kosong tu saya isi dengan ayat Azizan4444 seorang lelaki kacak. Tapi ari ni, saya xnak jadi kacak. Saya nak jadi laki x kacak tapi muka penuh dengan nur keimanan. Sebab? Sebab saya akan cerita kemudian.

Lu orang perempuan, kalau nak cari suami jadi perempuan macam ini. Tengok sendiri kat bawah kalau tak percaya. Itu hit yang saya dapat. Kenapa saya nak jadi laki x kacak? Kalau sedara sedara nak tahu, golongan wanita cun skang sudah bijak. Diorang nak pilih suami yang kurang kacak sebab kalau suami mereka kacak macam saya sudah semestinya menjadi rebutan perempuan perempuan nakal. Setuju? Bagus.



Itu adalah kelebihan untuk lelaki x kacak. Jadi kepada anda lelaki x kacak jangan mudah putus asa. Anda adalah calon suami baik baik untuk perempuan. Sekiranya masih xde perempuan yang mahu dekati sedara sedara, saya ingin katakan yang sedara x kacak dan xde nur keimanan. Jangan marah saya dulu, sebab ini kenyataan. Kesimpulannya jadilah lelaki kurang kacak dan beriman.

Tapi sedari sedari kena ingat, kaum lucky laki memang mengidamkan benda ni. nak tahu benda pe? Nah saya sajikan sedara sedari dengan klip video ni.
http://www.youtube.com/watch?v=ZRQ4oqzBxN4

Kalau saya perempuan, jumpa laki macam dalam artikel ini, saya akan sepak laju laju laki jenis binantang bertopengkan manusia.
http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2009&dt=1004&pub=Kosmo&sec=Rencana_Utama&pg=ru_04.htm

Tua antara cerita menarik yang patut sedara sedari ambik perhatian. Babaiz.

37 comments:

POSH76 said...

setuju yg penting sedap mata memandang...kalu kacak sgt ramai lak tumpang gedix...yg penting ati mau baik...hehe

joegrimjow said...

tengah bukak link

joegrimjow said...

camne nak buat gambar atas tu?
amek katne?

Ariey said...

igtkan video lucah td hampir2 aku ban blog demo haha

sI tEDI said...

aduhai... tak kacak tp ada nur di wajah? bagaiman tu ek?

imHepPie said...

adess..bilakah akan berjumpa ngan lelaki yg ber 'nur' di wajahnya..alahai..

imz jentayu said...

heehee...jijan kacak ehh.btl2..lelaki kacak,market tggi..so,plh la sederhana..ngee

Ivy Metaga said...

tapi zaman skrg tak bole pakai lah teori tu zizan, skrg laki tak hensem pun ada yang lebih kasanova dari laki yg encem..setuju tak setuju tak semua hahhahaa...
encem tak encem macam sama je, macam ppuan cantik ke tak cantik sama je, beza nya hati jak kena tgk betul2...

my name is Ain said...

kacak atau tak tu lain kira.. janji pegangan hidup ada.. kalau muka kacak gila macam beckham tp perangai cam *tut* pun tak guna jugak kan? hehe.. tp kalau dua2 ada tu dah kira pakej la.. beruntung la siapa yg dpt..

hahaha

keSENGALan teserlah.. said...

yup...
takmo pileh laki kacak2..
nnty kene kebas..
xpon laki carik lain..
haha..
lgpon,,zatie xchantekk..
haha...

noor afzan said...

lelaki x kacak eh..
ada gak lelaki x kacak tapi romeo..
itu macam mana laks bro..
jadi rebutan gegadis gak tuh..
(pelik tapi benar..)

misz benida said...

_ _ _ _.
aku nk isi....
koya..
hahaha...

kalo suami xhnsem,lari jugak kalo xpndai jga..
aku pcya psa jdoh..
*aku nk laki hnsem..
aci x??

pauhputik said...

hahahaha lawak video tuh

pasal artikel tu no komen

bini 4 pon x cukup lagi

pasal demo kacak ko dop ikut demo la

hahahah kawe malas muji jate ke jadi gay plop

hahahah

nursarah87 said...

uhuhu..
macam tu yer...
cari yg ada 'nur'..

macam citer 'nur kasih' la plak..

Encik Azizan said...

joegrimjow,

bro, pic awek tu ek?yg tu ada dlm koleksi aku..cilok je..aku da lupe amik ktne..tp klu ko nak aku ley share..

Encik Azizan said...

Ariey,

haha..kawe brnasib baik..tp yeke demo nk ban bro,ntah2 demo hk layan..hehee

Encik Azizan said...

sI tEDI,

dgn kata mudah nk phm."budak masjid'

Encik Azizan said...

imHepPie,

bnyk2 berdoa..InsyaAllah..amin

Encik Azizan said...

Ivy Metaga,

saya xtaw nk ckp ni teori ke hipotesis. harap anda paham sendri dgn kata2 anda..klu nak ulas balik mmg panjang.

Encik Azizan said...

noor afzan,

itu rezeki dia..tp perempuan yg mengejar lelaki seperti itu adalh kerana duit,kerana dunia semata2.

next topic..

Encik Azizan said...

misz benida,

koya?hmm..mmg..kita kena yakin dengn diri kita sendiri..klu anda sndri x ykin dngn diri anda mcmane org len nk yakin dgn anda. itu contoh..

klu suami xhnsem lari juga klu x pndai jaga. itu adalah kelemahan perempuan. saya mls nk ckp kelemahan perempuan,mmg x abes.

aku nak lelaki ensem,aci x? mmg aci..sbb itu hak anda untk memlih pasangan hdup anda tp ingt jodoh dan ketentuan di tanganNya.

Encik Azizan said...

pauhputik,

crta gay next topic bro..tu klu demo berminat.haha

Encik Azizan said...

nursarah87,

nur kasih mmg terbaik..amik la cnth drp crta tu..

azzaliena suziantie feisal said...

lelaki hensem tp pangai buruk uatpe...
huhu

miss lolly a.k.a luvfareda said...

keh3.

yaaa. zizan mmg kacak. hati pom kacakkk kan?

misz benida said...

en azizan.
aku amat tkut untuk brkata2..
huhu
serik.

lizz said...

memang selalunyer camtu. yang kacak hampeh, tp yg tak kkacak tu byk istimewanya..

♥ana_bp86♥ said...

nak laki yang sedap mata memandang..sbb bler ati ngah panas or hangen...tgk mke laki le sejuk jew ati....

hiks....de ke laki cam 2....

Encik Azizan said...

azzaliena suziantie feisal,

tu la kn..bt pe..tp klu x hensem prgai brk?lg la wtpe kn?hahahaha

Encik Azizan said...

miss lolly a.k.a luvfareda,

nth ler..ssh klu sndr ckp..hahaha

Encik Azizan said...

misz benida,

lor,apsl plk serik ni?hehehes

Encik Azizan said...

♥ana_bp86♥ ,

ada tp x semua...

Hanida Lavida said...

kalau lelaki tu kacak
tapi beriman
baik hati dan
sedikit berwang..
semua pun nak.
kalau nak harapkan kacak tapi perangai macam gampang pun tak boleh..

y@n@ M!B said...

yup setuju..sy pn xbrape ske laki kacak sgt..haks! bia xkacak tp ati baik, jujur, ikhlas, poket penoh..lalalala~ ^_^

IxoR@ said...

Adam.... nurkasih?

auwww!!!

Mustaffa said...

panjangnya keyword yang dia guna

Nine said...

nama nur azizan ok dop ? sedap per..hehe..

Post a Comment

Nak komen? Silakan.