Azizan4444 Mengenal Dara


Salam, berjumpa lagi. Sebelum nie, saya telah menulis artikel mengenal Azizan4444. Hari ini saya akan menulis pula bagaimana Azizan4444 mengenal dara. Untuk memudahkan cerita, saya dan Azizan4444 ni adalah orang yang sama jadi saya gelarkan [...]


Salam, berjumpa lagi. Sebelum nie, saya telah menulis artikel mengenal Azizan4444. Hari ini saya akan menulis pula bagaimana Azizan4444 mengenal dara. Untuk memudahkan cerita, saya dan Azizan4444 ni adalah orang yang sama jadi saya gelarkan Azizan4444 sebagai saya. Hehe!

Malam Jumaat, malam yang baik untuk saya berfantasi dengan majalah. Saya selak selai demi selai. Siyes, x tipu. Saya terjumpa satu muka surat yang berkonsepkan sesi soal jawab. Soalan bagaimana hendak mengenal dara menarik minat saya. Soalan itu datangnya dari seorang hamba Allah saya gelarkan sebagai John. John lebih dikenali sebagai lelaki pencinta wanita, dia cakap dia lebih stim bila tengok wanita bertudung dan nak tahu bagaimana nak mengenal dara.

Okey, nak mengenal dara tidak memerlukan ilmu yang tinggi, cukup dengan ilmu mantik dan sekadar menggunakan pancaindera kurniaan Ilahi. Ramai yang bercakap, kalau nak kenal tengoklah pada punggungnya. Kalau punggung 'jatuh' maknanye bukan dara. Saya buat perbandingan antara budak dengan emak orang. Tetapi saya rasa susah nak aplikasikan cara ini ke atas perempuan yang berlebihan berat badan.

Ada juga bercakap dari sudut bawah. Iaitu bahagian tumit. Tekan skit dan tidak pucat. masih merah itu tandanya masih dara. Bagaimana pula kalau yang berkulit gelap? Saya pasti lepas ni, kaum pecinta wanita ramai yang akan mengalami masalah sakit leher sebab berjalan teleng-teleng nak tengok tumit gadis perawan.

Tapak tangan dan jari kelingking juga dijadikan bahan eksperimen dalam mengenal dara. Kalau anda masih dara jangan risau jika terdapat garis-garis pecah pada tapak tangan anda. Itu berkemungkinan anda seorang yang gigih dan bekerja keras.

Selain itu, ada juga orang bercakap mengenai bibir. Kalau bibir, rekahan yang bergaris garis dan ada cahaya merah tu dara la. Ada orang cakap bibir saya merah, adakah saya masih dara?Hish! Tetapi itu pendapat orang lain, bagi saya amat senang untuk mengenal dara dengan hanya menyelak kain perempuan dan mengenal dara bukan dengan menyelak majalah. Kalau dia pakai seluar tanggallah seluar seperti di atas. Hehe! Tip yang diberikan oleh gf kena bunuh kepada saya, anak mata terbuka. Setakat ini didapati benar dan mudah dilihat.

Saya dengar ada suara halus nak tahu bagaimana nak mengenal Azizan4444. Kan saya dah tulis artikel sebelum ini, kalau jumpa lelaki kacak mempunyai telaga buruk dan berdagu Hrithik Roshan, tu lah Azizan4444. Haha! Satu lagi nurkilan bukan berdasarkan pengalaman sendiri tetapi lebih kepada pengetahuan dan pembacaan. Adios

ps: macam kenal je boxer tu.
pss: kalau ada gambar menarik lagi ley emailkan saya. haha!

45 comments:

(^_^)v said...

gambar memang panas.. haha

~~sekali-sekala ubah penampilan..

joegrimjow said...

gambar tu buat ku baca abess
ceytt

Cik aiNa said...

aduyai..tergelak2 cik aina membace nyer..btol jugak tu..selak je kain die..tau la masih dara atau tidak..ehehehe..

ceritaku MEMORIKU said...

bhahahha.lawok ah
-na'dz

denaihati said...

rasanya sekarang tak sesusah mana nak kenal dara...lagi pun kaum dara lebih ramai dari kaum jejaka

Boo™ said...

sume yg mmbaca tertarik kpd gamba.
hehe :D

~ ♣ NiZaM ♣ ~ said...

pergh... gambar besh besh.. xyah tgk majalah, baca post ko jerk dah stim... hahaha..

Na Shari said...

huish...isu dara ni dah tak sensitif lagi..kalau dulu...malu2 je nak keluarkan isu teruna atau dara ni... :)

SheQeEN.. said...

gambar sumpah tak boley belah. HAKHAK.
susah jugak nak kenal dara ye. tapi kalau orang tu sendiri bernama dara takde lah susah sangat untuk mengenal nya. mintak nom tepon and alamat rumah sikit2 g kenal lah. HAHA mengarut di sini sekejap.. ;p

Ivy Metaga said...

macam mana pula nak kenal teruna???

hahaha

pauhputik said...

hahahaha pahni gie shopping kelih

punggung sokmo la

hahahahahahah astaga

pauhputik said...

x ingat plop kawe terklik nuff demo sakni

aduka said...

mana gambo demo amik ni jijan oi..
hahaha..

PutraRocker said...

xle blah syal...mantop2..hahahhhaa

Tfaaaaaa said...

hahaha.kelakar2
gambar yg paling hot nih

al-Wann said...

haha..lwak giler..yup mmg sgt2 btol,just selak jer seluar dlam 2, tau la dara ker x..ahaks

my name is Ain said...

kalau selak mcm mana plak nk kenal pasti??
hahahahaha
just kidding

:: puteri_katak :: said...

adei...
gmbr mmg x leh blah..~ :D

miss lolly a.k.a luvfareda said...

isyyyyyyh.

allaa. xsemestinya selak kain tau ada dara ke tak skng~

hanya kita n tuhan saja yg tahu. ecececececehh~

IxoR@ said...

gambar tu..bikin aku ingin terus selak hingga ke bawah...eh, entri la!!!

:P

MCM said...

yo...eden setuju gak...buat den nak baco abis lak gambar yg panas gilo babas hot tu hahaha

lizz said...

wah wah wah!!! sker diorang tgk gambar tu wo.muahaha. semue yg ko ckp psl dara tu..semue aku prnh dgr gak. tp,xleh gune kot..ssh lah nak ikut care tuh.huhuhuh.

Ben said...

macam kenal je boxer tu..macam boxer aku. haha

ezany said...

haish.. makin panas lak gambar ko letak.. keh keh.. klu rasa ragu2 sgt.. tny jer la.. kan sng..

~ miss ekin pinky ~ said...

zan..gamba di atas sgt hot !! haha~

aku hUnNy (^_~) said...

pic tuu mmg xley blah uhh abe jijan..huu..:p

Anak Gemilang said...

ush.. hot n3 ni... hahaa..
mcm2 lak..
ish2..

blinkky said...

Mana dapat gambar tu? "hot" betul =)

imHepPie said...

huii..
gambo cam thrill je hik3...
yg tips2 neh mmg btol ke ckp org tua2 or ckp mjalah lama2 wahaha

LuVidA^^ said...

pix cape tu..huhu...
asek ckp sal dare je cik zizan ni..
psni agak2..kalau guy usha bontot, bia kan je la ek?
tu sbb die nk cek dare.
:P~

~ h a n i m h u s i n ~ said...

hai zzan....hebat karutan jer eaa...

x-po said...

pmpn ke tu yg pkai boxer?

mohdisa said...

wah, menarik topik kita pada kali ini yerk. hehe. pasal dara yerk. ssh nak cari awek yg masih ada dara skg ni. klu nak betul2 tahu tgu shjlah malam pertama. aku pernah baca satu artikel tentang suami isteri yang baru sahaja kahwin, tp si suami telah menceraikan si isteri lepas malam pertama. sebab isteri dah takda dara. yg gurl tu, sp yg takda dara. terus terang shaja. ini dapat membuktikan cinta anda dan pasangan anda. bukan berkahwin atas dasar nafsu. :P

Encik Azizan said...

x-po,

pompuan agknye.hehe

.o r k e d. said...

oho, mmg menarek

Along Arman said...

gambo anak siapala yang jijan amik tuh..
isk isk isk..

naz said...

weyh, gambar tu bikin hot jiwa ah.huhu.btw ko memang expert dgn ilmu mengenal dara.heheh

azizan4444 said...

naz,

expert ke?pergh..cm hebat plk ye.hahaa

Cik Mira said...

apekah?
gmbr tu perempuan - perempuan kan?

azizan4444 said...

Cik Mira,

rasenye la..hehe

DilOt said...

kate2 yg lain itu dh slalu dgr...tp cara terakhir selak je kain..wahaha..yg itu belum pernah di dengar..

Nine said...

hahaha..
Panas entri nih..best baca..
hmm aku ada tahu gak pasal tips2 ko sebut nih...

kalo nak tahu laki teruna lak camna Zan ?
tengok ibu jari kaki ka ?
hehe..melawak jerk...

Encik Azizan said...

Nine,

kalau nak tahu teruna ek?caranye bg sorg pompuan cun kat laki.kompem laey tahu teruna ke blom.haha

secretname said...

camne nk tau teruna ek en azizan?pos la tuk next entry..xadil la kan 1 pihak je

unwanted said...

hahahahaa..
gambar tu yang buat bertambah panas tu..ha3

Post a Comment

Nak komen? Silakan.