Masa Bercinta


engkau suka aku pun suka
ke mana pergi pun tak apa
yang penting jalan berdua
naik bas, basikal pun takpa
jalan tengah panas pun takpa
sampai melecet ketiak jadinya
semua suka tiada duka


masa engkau suka
aku pun suka
durian yg engkau suka aku pun suka
walaupun sebenarnya tak berapa suka
petai yg engkau suka,
aku pun telan juga
walaupun nak terjegil biji mata
kita sama-sama ketawa


masa engkau suka
aku pun suka
Tempe yg aku makan jadi kegemaran kau juga
walaupun kau tak pernah makan sebelumnya

masa engkau suka
aku pun suka
pakai apa pun tak pe
baju merah tudung biru pun tak ape
tudung kau senget aku kata takpe.
gigi kena lipstik aku tak kisah juga
engkau tetap cantik jelita

masa engkau suka
aku pun suka
aku pakai apapun tak ape,
lupa pakai tali pinggang pun tak ape,
T shirt koyak kat ketiak pun tak ape,
Lupa cukur misai pun tak ape,
Kau kata aku tetap handsome seadanya.

23 comments:

Datin Paduka Bokbong said...

hahaha
kreatif!
ms bcinta & dh kawen ni sma je bg akak & abg
selekeh & sempoi
tp alhamdulillah, mkin bahagia
best2

virusatu said...

hi..salam kenal..erm..bg saya tak semua yang mcm tu..terpulang kepada pasangan tu sendiri..sy bakal kahwen ujung taun ni..so,mulai skang kene think +ve utk terima segala kekurangan partner kite..hehehhee..jom kite tukar2 link

Encik Azizan said...

Datin,
mekaseh...huhu
moga bahagia selalu disamping org yg tersayang.
ngeee

Encik Azizan said...

virusatu,
hi..slm knl kembali..
setuju dgn pendapat kamu dan smga ceria selalu k..
:)

Ivy Metaga said...

hehehe..nanti jgn lupa plak post masa tak suke hihi...suka suki huhu...

Encik Azizan said...

ivy,
ok..no prob la....huhu
suka suki tin susu 87..
muakaka

MoOnEy said...

btl2,
kte tengok cm ne partner kte akn datang cm ne,
wawawawa.....

imZen said...

haha...reka sndri ke?cehhhh..ttg km dgn awek ke?hehe

Encik Azizan said...

mooney,
mntk2 dapat partner yg ok la ek..huhu

Encik Azizan said...

imzen,
lbh kurang cmtu lah..
hihi
tp awek x mkn petai la..muahaha

lady_sutra said...

sweet n simple..

CikLieYzaOnline said...

aku suka kau suka,apo leh buek..dah suko samo suko...kan ..kan.. heeeeee

Encik Azizan said...

ciklieyza,
yeah,tepat skli..
klu da suka same suke xleh nk hlg dah...
huhu

complicated life said...

hahahah suka la post nih..betol3x..heheheh realiti la 2

Encik Azizan said...

complicated,
ad la skit2 realiti tu..huhu

FARIE said...

huhu.. sweet & jujur..

Encik Azizan said...

farie,
yeah mmg sweet smpi melecet ketiak..
muahaha

Luth Textile said...

biasala cik zizan,
aduhai~

♥ shiMawar ♥ said...

haha..lawak jek sajak ni.. :)
ptut kena tmbh sket le Encik Azizan..
msa bercenta, kentut pun bau wangi.. :p

~JuNnIE~ said...

hehehe..itulew lumrah alam...bile kalau dah x suke...zizan jgn lupe letak plak time dah x suke..;)

limaumaniss said...

berchenta tak ingat dunia akhirat la namanya tuh!!!

Encik Azizan said...

junnie,
hehehe..ok2..no prob....ngeee

Encik Azizan said...

limaumanis,
huhu..ntah la ek...

Post a Comment

Nak komen? Silakan.