Update Buat Si Dia, Sang Petang Yang Sejuk

Sekarang, untuk lebih tepat 2 3 minggu ni petang mesti hujan. Pantang masuk petang hujan nak muncul. Keadaan seakan akan berada kat negara Poland je, penuh dengan salji. Sejuk yang amat. Kalau yang jenis antibodi lemah senang nak dapat penyakit time2 cmni.

Dulu, 1980, Allahyarham ada nyanyi lagu hujan ni. Tapi sekarang xde sape dah nak nyanyi . Yang ada pun band hujan, band yang gwe layan suam suam kuku je. Selimut sama bantal melambai lambai sayu.


Lagi menarik : [http://bit.ly/bwbxlK ]

3 comments:

Anisa Hang Tuah said...

band tu pun nis layan suam2 jee
hehe

Eazy Izzuddin said...

suka lagu ini
;)

azizan4444 said...

@anisa tak sehaluan dgn kepala..hehe

@eazy suara pun mantap tmbh dgn lirik yg best..hehe

Post a Comment

Nak komen? Silakan.