Tin Susu '87 Menyokong Final Piala Malaysia


Pertama skali syukur ke hadrat Ilahi kerana saya selamat sampai ke KL. Perjalanan yang memakan masa 7 jam diiringi hujan lebat, akhirnya sampai juga ke bumi Kuala Lumpur. Masuk belog kawan kawan ramai yang duk cerita [...]


Pertama skali syukur ke hadrat Ilahi kerana saya selamat sampai ke KL. Perjalanan yang memakan masa 7 jam diiringi hujan lebat, akhirnya sampai juga ke bumi Kuala Lumpur. Masuk belog kawan kawan ramai yang duk cerita mengenai final piala Malaysia malam ni. Jadi saya sebagai penyokong Red Warrior nak jugak menulis topik hangat ni. Hehe!

Malas nak update panjang panjang, pendek cukup lah standard lelaki asia. Saya harap kepada penyokong yang hadir malam ini agar menyokong pasukan anda dengan semangat kesukanan dan juga moga dijauhkan peristiwa buruk semasa separuh akhir Piala FA baru baru ini berulang.

My team is not MyTeam but my team is the RED WARRIOR. Be part of the winning team. Gomo Kelate Gomo.

Gomo Kelate Gomo 3 -1 Hoben Jang Hoben. Haha!

Kepada sesiapa yang x berkesempatan ke Stadium Bukit Jalil, jangan lupa saksikan siaran langsung di TV1 pada malam ini.

Gambar-http://jomgegar.ning.com/

22 comments:

hasni said...

huhu
rumate hasni siap g stadium lagi
kuarga dia 3 keta dtg kl
smta nk tgk bola
adei

Encik Azizan said...

biase la tu..nk sokong ngeri ksygan punya psl.hehe.klntan cuti sok.tu lg bez.haha

LuVidA^^ said...

smngat gile budak2 klate.
rumet pon nk trun bilik tv mlm ni.
huhu...

Ariey said...

bro dh turun ke aku ptg ni baru pg tiket dah habis nasib baik ada org jual tp harga x inagt Rm40 satu huhu..tp xpe smgt punya pasal beli jgkla..

AiMiE HaRmELiA said...

hehe.. good luck kelantan~!!
harap dapat bw balik piala tu..
gomo klate gomo deh!

mier@merr said...

alamak... cik abe suh sokong red warrior...

tp penah dok n9.... cane nih..


haha

Nazra~ said...

tak sabar nak tengok perlawanan mlm ni. wlaupun kt tv ja :D

my name is Ain said...

mudah-mudahan menanglah..

d|n said...

oo..ade live kat tv ke??
leh usya ni..hehe
klantan menang kot..
tapi fight la 2-2..

kaxx said...

aku percaya kalau serentak dengan man u lawan chelsea. mesti ramai yang tengok bukan piala malaysia.

izzat aziz said...

kelantan kalah, dan penyokong ada yang "berapi" nampak gaya.. takpelah try lagi tahun depan.

Fatt Chin Choy said...

aku dengar kelantan dah kena

mello said...

gano boh Kelate kaloh ni..huhu

meo188 said...

buat ape kelantan cuti esok?

hahahahahaha

pauhputik said...

terbalik pulop keputusan

klatam 1 n9 3

x po x dop rezeki

nok wat guano

Tfaaaaaa said...

sabar jijan sabar ;)

Nine said...

owh ko tutrun kl ek.patut la..aku tak perasan entri nih..

takpe zan takde rezeki tahun nih lagi...adat la tuh...

♥ s y i r a ♥ said...

adoi... naseb2..

Propito said...

Kelantan kalah la, penyokong kelantan pun kalah ( Kalah dari segi tatasusila )
huhu

sophie said...

alaa,kelantan klah lak..

azizwan(dot)com said...

hahaha.. terbalik la ramalan mung..

lain kali, mung kena buat ramalan terbalik, baru mengena..

unwanted said...

ko silap buat ramalan nih..
kene jupe bomoh hok gagoh skit...ha3

Post a Comment

Nak komen? Silakan.