Sandra Bullock Bogel Dalam The Proposal


Satu lagi kejutan daripada Sandra Bullock, dikatakan akan meneruskan adegan bogelnya dalam filem terbarunya, The Proposal. Beliau merupakan produser dan aktress dalam filem tersebut dan akan bergandingan [...]


Satu lagi kejutan daripada Sandra Bullock, dikatakan akan meneruskan adegan bogelnya dalam filem terbarunya, The Proposal. Beliau merupakan produser dan aktres dalam filem tersebut dan akan bergandingan dengan aktor Ryan Reynolds.

Ryan Reynolds mengatakan dia sangat terkejut dengan keputusan Sandra yang mana sebelum ini dia yakin Sandra akan mengubah adegan tersebut tetapi beliau tidak sangka Sandra tanpa ragu-ragu mahu meneruskan adegan tersebut.


Setelah ditanya tentang adegan tersebut, beliau menjawab tujuan utamanya berbuat begitu adalah untuk membuat filem tersebut sebagai koleksi filem box office. Walaupun usianya agak lanjut iaitu 44 tahun itu bukanlah menjadi halangan bagi beliau terus beraksi bogel dan berkemungkinan akan diteruskan sehingga umurnya mencecah 70 tahun. Tambah beliau juga, setiap filem yang akan datang turut mengandungi adegan bogel.

42 comments:

denaihati said...

aku minat juga koleksi filem dia ni

Eazy Izzuddin said...

wah
seksi2...
;D

Nine said...

aku tak tgk lagi Movie nih..
Film nih baru jer kuar kan ..??
nanti nak cari Dvd dia..

apa2 pun Megan Fox yg aku minat..
shes got nice leg..
haha..

azizan4444 said...

denaihati,

filem2 die byak bez..mmg layan klu tgk die blakon..

azizan4444 said...

Nine,

haha..ngatkan shes got nice boobs...muahaha

eNaSaN said...

No KomEN....lalalallaala

Ivy Metaga said...

amboiii.....

SheQeEN.. said...

megan fox jntan ar.. euuuw~!

citer ni best. nmpk comei. mesti tonton.. ;p

azizan4444 said...

SheQeEN..,

mgean fox ke megat fuad?haha..

comei tang mane tu?hehee

nonna manis said...

ambooii cte gambo2 cm ni mmg la boz office

al-Wann said...

wow,nak tgk laa cetanye,hehe..

azizan4444 said...

nonna manis,

tu la kn..omputuh biase la..cter biase pon ad je adegan cmni..klu malaysia xtaw la.hehe

azizan4444 said...

al-Wann,

tgk jgn x tgk tp jgn kantoi suda.hehee

mazuki selangor2u said...

tadi aku ada nampak gambar emma watson bogel..wahahahaha

azizan4444 said...

mazuki selangor2u,

gler r..share la bro..upload kt blog ko nnti k..hahaa

my name is Ain said...

tak sangka pulak dia sanggup nak lakonkan watak yang perlu berbogel..sebab filem-filem dia sebelum ni macam "bersih" jek..

Anak Gemilang said...

no komen..

UXOP said...

kawe ghaso dia dh gilo tuh..dia ingt bogel tu seni mgkin..tp bila dh tua mana de seni nyo..ms muda dulu ok le..

::~jAy DaMiEn~:: said...

salam bro... kalau malaysia punye lagi berlambak bro.. jadi produser sendiri jek... lakonan sendiri... huhuh...

✿~jAy DaMiEn~✿

reply on this >>>
azizan4444 said... July 24, 2009 2:06 AM

nonna manis,

tu la kn..omputuh biase la..cter biase pon ad je adegan cmni..klu malaysia xtaw la.hehe

azizan4444 said...

my name is Ain,

ntah la.makin tua makin mnjdi dia ni.hehehe

azizan4444 said...

Anak Gemilang,

speechless..hehe

azizan4444 said...

UXOP,

tu la psl kn..klau time muda mungkin bergetah lg..ni da tua pon nk bt adegan cmtu..ntah la..

azizan4444 said...

::~jAy DaMiEn~::,

bijak3.haha..tp klu sndri tu x komersial sgt bro.hehe

miss lolly a.k.a luvfareda said...

isyhhh.

xbergetah pom. bertaubatlah cik sandra blok. ecececeh tunjuk baek. wahaha

azizan4444 said...

miss lolly a.k.a luvfareda,

bole thn la baik tu..bgs2..hehe

IxoR@ said...

uisshhh...

cik zizan suka betul ngan cewek seksi eh ?

hahahhaaa....

azizan4444 said...

IxoR@,

xde la suke sgt..ni cte panas..kna la share ramai2..haha

oranglidi said...

Syukur wa x tengok.. rosak mata, rosak hati, rosak akal tengok mende2 gini.. hindari maksiat, redho digapai. insyaallah..

Tfaaaaaa said...

fuyohh ni cite baru tu eh??

azizan4444 said...

oranglidi,

btol2..tp jgn ckp je.hehe

azizan4444 said...

Tfaaaaaa,

aah cte baru..sampa adverlet pun bt dorg nye iklan.hehe

ezany said...

dah kawen blum dia ni.. tua2 pun nak seksi lg ek.. hehe..

azizan4444 said...

ezany,

ntah la bro..x pasti da kawen ke blom..biase la slgi dorang rase diri mereka laku msti nk seksi2.hehe

mohdisa said...

wah...bahaya ni...adengan bogel2...hehe

azizan4444 said...

mohdisa,

35sx.hahaha

NieSah said...

eeee...yek!

Mr Piratz said...

kena tgk nie...

oranglidi said...

wa x cakap saje2. wa buat.

"AMAT BESAR KEMURKAAN DISISI ALLAH SENDAINYA KAMU BERCAKAP APA YANG TIDAK KAMU PERBUAT"

-pandai2 lu cari ayat Quran ni..

-muhasabah diri~~

al-Wann said...

azizan4444,

yup btol 2,jgn kantoi sda..haha

Encik Azizan said...

NieSah,

pe yg eee tu?hehee

Encik Azizan said...

Mr Piratz,

tgk jgn x tgk..ngee

Encik Azizan said...

oranglidi,

muhasabah diri adlah yg trbaik..

Post a Comment

Nak komen? Silakan.