Bertuah Badan Dapat Award

Salam Dunia salam 1 Malaysia...

Sudah lama saya tak update blog ni. Kali ini saya nak ucapkan terima kasih pada wazy, abe ruti dan ramai lagi yang sudi bagi saya award ni. terharu pun ada. Airmata xyah cakaplah. Menitis bagaikan menang grammy awards..hahaha!



Ni lah award yang saya maksudkan. Lawa jugak designya..hehe! Kepada mereka yang layak untuk menerima award ni silalah amik.Jangan malu2 ye. Hehe!

Syarat-syaratnya mudah je..Tak payah jawab soalan..

Ape yang perlu korang buat ialah :

* Thanks & link to the person that gave you award..
* Past this award onto 12 blogger’s you’ve recently discovered and think are fantastic..
* Contact and let them know they’ve won the award..

Ni plak award dr cik Shana, abe pisang dan juga abe ruti. bole tahan jugak lawa award ni.

Awar ni saya nak bagi kepada pengunjung blog ni. Sila la amik ye kawan kawan. hehe!

Here the rules to accept the award:
  1. Thank & link the person that gave you award.
  2. Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
  3. Contact the bloggers and let them know they've won the award.
  4. State 7 things about yourself
7 thing about myself
  1. Saya
  2. adalah
  3. seorang
  4. yang
  5. suke
  6. layan
  7. belog

ps: stylo x award gua menang?hahaah=p


10 comments:

Wan Zawawi said...

heheh lama x singgah sini bro,tahniah-tahniah

Sesopie said...

hahahha..daa cam menang grammy awards lak..

misz benida said...

nk award dr aku x???
jgn ore bole award ni..
award penyepak...hahaha
gura je.

Adry said...

ingat saya lagi???hehehe
anyway... congrats for the award...

Adry @ http://www.adrysabry.com

Nine said...

hehe dapat award bro tahniah...rajin ko update dua2 blog hehe..

rutikeben said...

mmg cun part 7 things tuh bro hahaha

Unknown said...

salam kenal daari http://aby-umy.blogspot.com/

kalau ada waktu mampir ya?? :)

faisalhanim said...

mmg layak dpt award...:)

en_me said...

fofulernyerr.. ehehe

Aliff Adha said...

nak award jgk bley... hahaha

Post a Comment

Nak komen? Silakan.