Saya Hairan Apabila ….

Hi readers. Pertama kali saya mula artikel saya dengan perkataan ‘orang putih’ . Tak kisah la satu perkataan sekali pun. Sejak 4 5 menjak ni mood nak menulis berada pada tahap yang optimum. Peringatan, artikel kali ini bukanlah penulisan seorang sasterawan tetapi hanya penulisan dan pendapat seorang penulis beloger picisan macam tuan puan saya.

Apakah tujuan utama tuan puan buat belog? Pada pikiran saya, sudah pasti kita buat belog untuk meluahkan perasaan dan berkongsi kisah hidup kita seharian. Belog juga di anggap sebagai diari yang tidak punya password untuk di kongsi dengan rakan-rakan beloger atau dalam bahasa mudah diari yang tidak perlu memerlukan ‘privacy’. Persoalannya di sini, adakah kita menulis sekadar suka-suka tanpa perlu ada orang membaca? Saya yakin semua beloger yang menulis mahukan setiap penulisannya dibaca dan dihargai dan sesetengah beloger juga mahukan hasil penulisan mereka dikongsi bersama.

Jom bace sepenuhnya. Klik http://azizankadir.com/saya-hairan-apabila.html

2 comments:

Anonymous said...

ada gak blogger low profile
respect sama diorang
niat diorang masih natural

Admin said...

bergantung kepada individu..kalau ade yang rasa nak privasi mmg org xkn dapat access nye blog tu..tapi bese r..blog gak leh jadi tmpt leh kongsi masalah dan lepaskan tekanan korang. At least aku rase blog ni dapat elakkan aku merokok dgn lagi byk..haha.aku perokok tegar tapi da terkawal sejak de belog ni..

Post a Comment

Nak komen? Silakan.