Showing posts with label Blog. Show all posts
Showing posts with label Blog. Show all posts

Bertuah Badan Dapat Award

Salam Dunia salam 1 Malaysia...

Sudah lama saya tak update blog ni. Kali ini saya nak ucapkan terima kasih pada wazy, abe ruti dan ramai lagi yang sudi bagi saya award ni. terharu pun ada. Airmata xyah cakaplah. Menitis bagaikan menang grammy awards..hahaha!



Ni lah award yang saya maksudkan. Lawa jugak designya..hehe! Kepada mereka yang layak untuk menerima award ni silalah amik.Jangan malu2 ye. Hehe!

Syarat-syaratnya mudah je..Tak payah jawab soalan..

Ape yang perlu korang buat ialah :

* Thanks & link to the person that gave you award..
* Past this award onto 12 blogger’s you’ve recently discovered and think are fantastic..
* Contact and let them know they’ve won the award..

Ni plak award dr cik Shana, abe pisang dan juga abe ruti. bole tahan jugak lawa award ni.

Awar ni saya nak bagi kepada pengunjung blog ni. Sila la amik ye kawan kawan. hehe!

Here the rules to accept the award:
  1. Thank & link the person that gave you award.
  2. Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
  3. Contact the bloggers and let them know they've won the award.
  4. State 7 things about yourself
7 thing about myself
  1. Saya
  2. adalah
  3. seorang
  4. yang
  5. suke
  6. layan
  7. belog

ps: stylo x award gua menang?hahaah=p


Sape Baca Tin Susu '87?


Pertama sekali, saya mengucapkan terima kasih kepada kawan kawan beloger yang selalu datang ke belog ini, tak kira la pembaca setia, silent reader ataupun [...]


Pertama sekali, saya mengucapkan terima kasih kepada kawan kawan beloger yang selalu datang ke belog ini, tak kira la pembaca setia, silent reader ataupun juga yang singgah hanya sekadar meninggalkan jejak atau iklan di shoutbox.

Tanpa anda semua tiada guna saya menulis. Hari ni hanya nak buat review skit sapa yang selalu baca belog ni. Gambar di atas menunjukkan hanya sesetangah beloger je, tapi ramai lagi kawan beloger yang selalu datang tapi xde dalam gambar tersebut. Kalau sesape nak masuk juga,saya boleh update lagi. haha!

Terima kasih sekali lagi kepada anda yang meninggalkan komen di setiap artikel di belog ini. Kepada silent reader tu, jangan segan nak meninggalkan komen. Ayuh kita same same kongsi pendapat jikalau ada topik yang menarik. Jangan takut, saya kacak tak makan orang. Haha!

Akhir sekali, jangan segan dan malu nak klik iklan yang ada kat belog ni. Jasa baik anda amat saya hargai. Kalau boleh saya nak kawin nanti pakai duit tu je. Bole ke? Saya rasa saya da kawen empat pun masih tak boleh claim duit untuk iklan kat belog ni. Haha! tapi xpe, xbole buat kawen, saya buat belanja anda makan makan pun cukup la..

Terima kasih kawans..