Sudah lama saya tak update blog ni. Kali ini saya nak ucapkan terima kasih pada wazy, abe ruti dan ramai lagi yang sudi bagi saya award ni. terharu pun ada. Airmata xyah cakaplah. Menitis bagaikan menang grammy awards..hahaha!

Ni lah award yang saya maksudkan. Lawa jugak designya..hehe! Kepada mereka yang layak untuk menerima award ni silalah amik.Jangan malu2 ye. Hehe!
Syarat-syaratnya mudah je..Tak payah jawab soalan..
Ape yang perlu korang buat ialah :
* Thanks & link to the person that gave you award..
* Past this award onto 12 blogger’s you’ve recently discovered and think are fantastic..
* Contact and let them know they’ve won the award..
Ni plak award dr cik Shana, abe pisang dan juga abe ruti. bole tahan jugak lawa award ni.
Awar ni saya nak bagi kepada pengunjung blog ni. Sila la amik ye kawan kawan. hehe!
Here the rules to accept the award:
- Thank & link the person that gave you award.
- Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
- Contact the bloggers and let them know they've won the award.
- State 7 things about yourself
- Saya
- adalah
- seorang
- yang
- suke
- layan
- belog
ps: stylo x award gua menang?hahaah=p

